![]() |
![]() |
http://www.yeladudim.co.il
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
קבוצת דיון |
לאתר האדם השלם |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]()
|
| ![]()
|
| ![]()
|
| ![]()
|
| ![]()
|
|
![]()
ספרים ומאמרים בעברית בנושא: חינוך וחינוך לגיל הרך1. אברהם, ע' (1989). קווי-התפתחות בציורי דמות אנוש. בתוך: הגלוי והנסתר בציורי דמות אנוש. (עמ' 99-115) תל אביב: רשפים.2. ארמסטרונג , ת' (1997). אינטליגנציות מרובות בכיתה. ירושלים: מכון ברנקו וייס. 3. דיין, י' (1998). עבודה איכותית עם ילדים. הד הגן,1998. עמ' 162-166 4. ויניקוט, ד' (1998). הילד , משפחתו וסביבתו. תל אביב: ספרית פועלים 5. ולדן, צ' (1991). גן עדן הקסום. מתוך הד הגן חוברת ב', שנה נ"ו, כסלו תשנ"ב 162-163 6. ולדן, צ' (1991). שילוב התפתחות הרגשית והשכלית. מתוך הד הגן שנה נ"ו, חוברת ב', 12/91 כסלו תשנ"ב 164-165. 7. טל, ק' (1999). כל כך הגיוני, כל כך מסובך. הד הגן . 1999 . עמ'22-29 8. כהן , נ' (1998). תיאוריית האינטליגנציות המרובות של פרופ' הווארד גרדנר. הד הגן ב'. תשנ"ט 30-37 9. לביא, צ' (1991), תרומתו של ויגוצקי, בתוך: עיונים בחינוך עכשווי (עמ' 113-136) . חיפה: אח 10. לוין, ג' ( 1988 ) מעורבות משתתפת. הד הגן, חוברת כ', 132-137 11. לוין, ג' (1971). פעילות והתנהגות . תל אביב: אוצר המורה. 12. לוין, ג' (1980). שוויון ערך הפעילות של ילדי הגן. הד הגן, חוברת א' ב'. תש"ם, 64-69. 13. לוין, ג' (1985). גננות משוחחות . תל אביב: ספרית הפועלים, הקיבוץ המאוחד. 14. לוין, ג' (1987). תת קבוצות הגן הילדים. הד הגן, תשנ"ה (א') 20-27. 15. לוין, ג' (1995). כיצד לומדים ילדים בגיל הרך. הד הגן, תשנ"ה (ד) 364-375. 16. לוין, ג' (1999). שינויים בחינוך. הד הגן . 1999 . עמ'14 17. לוין, ג', (1986). גן הילדים לטובת הילד תל אביב: רשפים. 18. לוין, ג', (1986). הפעילות כביטוי לזהות הילד. בתוך: גן הילדים לטובת הילד. עמ' 39-64. תל אביב: רשפים. 19. לקין , מ', לקין, מ', קונסטנצו, פ' (1980). תהליכים קבוצתיים בילדות מוקדמת- ממד התפתחותי. בינימיני, ק' (עורך) עיונים בחינוך, 75-94. חשוון, תשמ"א. חיפה: אוניברסיטת חיפה. 20. מיכלוביץ, ר' (1998). לילדים קטנים יש מאה שפות. הד הגן . תשנ"ח (ג') 293-301. 21. מק-קארתי, מ', יוסטון, ג',(1980) בעיות בפיתוח תוכניות לימודים: המשחק . בתוך: יסודות החינוך לגיל הרך (עמ' 200-219). תל אביב: הוצאת לדורי. 22. מרזיאנו , ר' (1998). ממדי הלמידה. לקראת הוראה מושכלת. תל אביב: תל. הוצאה לאור אסתר קלנר 23. ניר יניב, נ' (1984). לחנך ולהתחנך, גישות למחנכת ולהתפתחותה האישית. תל אביב: ספרית הפועלים. 24. ניר, צ' (1982). סכסוכים והשלמות- חלק מחיי גן הילדים, החינוך המשותף, 105, 54-59. 25. סבר, א' (1980). יסודות חברתיים בפעילותם של ילדי הגן. הד הגן, מ"ד, 50-63 26. סמילנסקי, מ' (1988). אתגר ההתבגרות- היכרות וחברות. כרך א'. רמת אביב: רמות. 27. פוירשטיין, ר' (1998 ). האדם כישות משתנה. על תורת הלמידה המתווכת. אוניברסיטה משודרת 28. פורמן, מ'.(1994). ילדות כמרקחת. אלימות וצייתנות בגיל הרך". תל אביב: הקיבוץ המאוחד. 29. פרידמן, נ' (עורכת) (התשנ"ה). תכנית מסגרת. לגן הילדים גילאי 3-6. ירושלים: האגף לחינוך קדם יסודי 30. פריץ, ג' (1990 ). הקניית מיומנויות תקשורת ליחידים מתרבויות שונות. הד הגן. נ"ה. תש"ן. 25-33 31. צורן, נ' (1998). תוכנית לימודים בצמיחה, התפיסה הקוריקולרית ברג'יו - אמיליה, הד הגן . תשנ"ח (ג') 305-309. 32. צורן, נ' (1998 a). תהליכי התיכנון החינוכי בגן באחריות מי?. הד הגן, תשנ"ט (ב') 80-83 33. קיכל ל' (1998). ויכוח וריב בין הילדים, בתוך: הד הגן, חוברת ד' תשנ"ח. 417-428 34. קליין, פ. ש' (1991). שילוב התפתחות ברגשית והשכלית. הד הגן חוברת ב', כסלו תשנ"ב, 164-165. 35. קליין, פ. ש' (1993). ילד נבון ורגיש יותר (MISK), מבט חדש על השאלה ישנה. שדה חמד ל"ו (א', ב') 99-111. תל אביב: רשפים. 36. קליין, פ. ש' (1997). ילד חכם יותר. רמת גן: אוניברסיטת בר אילן 37. קשתי, י' (1997) . פלורליזם בחינוך. בתוך קשתי, י' , אריאלי, מ' , שלסקי ש', (עורכים)(1997) לקסיקון החינוך וההוראה (עמוד 306-307 ) אוניברסיטת תל אביב: רמות. 38. רותם, ר', בירן, א' (1977). כשרים מוסיקליים אצל ילדים בגיל הגן. הד הגן מ"א 342-355 39. שגיא, ש', לוי, צ' (1997). זהות וחינוך. בתוך קשתי, י' , אריאלי, מ' , שלסקי ש', (עורכים)(1997) לקסיקון החינוך וההוראה (עמוד 161-162) אוניברסיטת תל אביב: רמות. 40. שלסקי, ש' (1997). מודרניות וחינוך. בתוך קשתי, י' , אריאלי, מ' , שלסקי ש', (עורכים)(1997) לקסיקון החינוך וההוראה (עמוד 253-255) אוניברסיטת תל אביב: רמות. 41. שמעוני, ש', לוין, א' (1998). כל אחד חושב אחרת, כל אחד יודע אחרת, כל אחד לומד אחרת. תל אביב: מכון מופ"ת. 42. שקולניקוב, ש' (1997).חינוך. בתוך קשתי, י' , אריאלי, מ' , שלסקי ש', (עורכים)(1997) לקסיקון החינוך וההוראה (עמוד 170-171) אוניברסיטת תל אביב: רמות. חזרה לראש העמוד
|
![]()
| ![]()
|
![]()
| ![]()
|